אם ברצונך להטיס מל"ט שאינו פנאי, עליך להיות בעל רישיון טיס לטווח ארוך. עבור מזל"טים, זה נקרא תעודת טייס מרחוק (SUAS), המכונה גם חלק 107, ולמרות שזה לא קשה להשיג, לוקח זמן ללמוד את הכללים. כדי להטיס את המזל"ט שלך על פי כללי ה- UA Small UAS (חלק 107) עליך לקבל תעודת טייסים מרחוק מטעם ה- FAA.
מינהל התעופה הפדרלי (FAA) קובע הנחיות ברורות לרישיונות טייס ודרישות להטסת מל"טים
רישיון מזל"ט, המכונה גם רישיון טיס לטווח ארוך הוא אחת הדרישות החדשות שהגיעו עם תקנות FAA חלק 107 של 2014 שהציג 14 CFR, חלק 107. כללים אלה יצרו מסגרת חוקית לטיסות מזל"ט מסחריות בארה"ב. למרות שטייסי מזל"ט לא מחייבים רישיון, הם חייבים לציית למספר כללים הקבועים בחוק הרשאה מחדש של FAA לשנת 2018.
במאמר זה דנו במה שנדרש
כדי להשיג רישיון מזל"ט מסוג FAA להטיס את המזל"ט שלך בארצות הברית. בפסקאות הבאות נדון בדרישות רישוי טייסי מל"טים להטסת מזל"ט, ונתייחס גם לנושא רכישת רישיון טיס ארוך טווח, במידת הצורך. אין תשובה פשוטה לשאלה האם יש צורך ברישיונות מזל"ט, שכן הכללים והדרישות להפעלת מל"טים משתנים בהתאם למיקום המזל"ט ולמטרת הטיסה.
אם הרחפן שלך אמור לשמש למטרות מסחריות
עליך לרכוש רישיון ולפעול לפי הכללים הספציפיים שעליהם אדבר בקרוב. אם אתה מטיס מזל"ט על משהו שאינו משולם עליו, כגון ניהול חברת מל"טים, או אם אתה מצלם משחק כדורגל בתיכון לאתר בית ספר, או אם אתה מתנדב להשתמש במזל"ט שלך עבור ארגון ללא מטרות רווח. על החוף, עליך לעשות זאת במסגרת חלק 107. שים לב כי מזל"ט מעופף מורכב יותר מכפי שהוא נראה, וכמו רכישת רישיון טיס או רישום מל"טים, פירוש הדבר גם עדכון הידע שלך לגבי הכללים והדרישות שהציבה ה- FAA.
בקיצור
אתה לא צריך רישיון טיס מרוחק אם אתה מתכוון להטיס את המזל"ט שלך בשדה, בפארק או באזור אחר שבו אין גברים או שהמטוס לא יטוס מעלו או שאין מקום מיידי. איום על קווי חשמל או אנשים. עם זאת, עליך לרשום את המזל"ט שלך כדי לוודא שאתה משתמש בו למטרות תחביב. אם אתה מקזז את הטיסות שלך על ידי מכירת תמונות המל"טים שלך או העלאת סרטונים ליוטיוב לצורך מונטיזציה, יש אפשרות אחרת: לא משנה מה גודל או סוג המזל"ט שאתה מטיס, עליך לרשום אותו כמערכת מזל"ט מסחרית חלק 107. כל מי שמחזיק רישיון מזל"ט לטוס לפי חלק 107 חייב להודיע להם על חוקי מזל"ט מקומיים.
למרבה המזל
אחת מהוראות חוק אישור ההרשאה של FAA לשנת 2018 מזכירה את הצורך של טייסי מזל"ט לתחביב לעבור מבחן ידע לבטיחות תעופה לפני שהם יכולים להפעיל מזל"ט. ה- FAA מתכננת גם להציג חוקים חדשים בעתיד, כולל דרישה מכל מפעילי מל"טי הפנאי לעבור בדיקות בטיחות מקוונות.
לא ברור כמה זמן זה ייקח
אבל זה בטוח שעמידה בשני המבחנים האלה-מבחן הבטיחות ובדיקת הידע בתעופה-תיתן לך אישור להטיס מזל"ט בשביל הכיף, אבל הם לא יספיקו להעניק לך רישיון. למרות שלא נדרש על פי חוק כדי לקבל רישיון טיס ארוך טווח 107 להטיס את המזל"ט שלך (אתה יכול להטיס אותו באופן חוקי), השינויים האחרונים בתקנות וכללי ה- FAA מחייבים טייסי מזל"ט לעבור מבחן ידע ובטיחות המכונה "פנאי מבחן בטיחות האמון של UAS ".
לאחר אימון אפקטיבי בבית ספר למל"טים כמו DartDrone ועבר את המבחן הקטן הכללי של מטוסים בלתי מאוישים חלק 107 אין סיבה שלא להיות בטוח ולאשר את המל"ט שלך עם רישיון טיס
כך שאתה מוגן אם תחליט לשלם על ההשתאות שלך עם המזל"ט שלך. אף אחד לא מושלם והלא צפוי יכול לקרות, אבל תארו לעצמכם עד כמה הייתם מוכנים טוב יותר אם תקבלו תעודת חלק 107 ורישיון להטיס את המזל"ט שלכם למרות שאתם אף פעם לא מתכננים להרוויח מזה כסף.
ישנם יותר מ 830,000 מל"טים רשומים בארצות הברית ויותר מ -220,000 טייסי מזל"ט מורשים
על פי ה- FAA. מזל"ט פנאי ומסחרי במשקל של בין 0.55 ל -5.5 פאונד חייב להיות רשום במנהל התעופה הפדרלי (FAA). לאחר השקילה, מזל"ט חייב להיות רשום כמטוס שבבעלותך, ועל ה- FAA להיות בעל רישיון טיס לפני שניתן להטיס אותו לשימוש אישי או מסחרי.
לפי חלק 107 של חוקי ה- UA Small UAS
מל"טים כבדים יותר מ -250 גרם, גם כשאתה משתמש במזל"ט בשביל הכיף. שמור על הרחפן שלך, אל תעוף לעולם ליד קבוצה של אנשים ובדוק את הגבלות המרחב האווירי באמצעות המפה האינטראקטיבית של מנהל התעופה הפדרלי (FAA). חלק מהטיסות דורשות רישום מטוסים אך ללא רישיון הפעלה אם הזמזום משמש חברה לתהליכים פנימיים.